وکیل بین المللی موسسه

وکیل بین المللی به وکیل پایه یک دادگستری گفته می‌شود که ضمن اینکه نسبت به‌تمامی قوانین حوزه حقوق داخلی آگاهی و تخصص دارد؛تخصص ویژه خود را نیز در زمینه ی قوانین بین المللی و مصادیق مربوط به آن گذاشته و کسب تجربه کرده است.

در واقع برخلاف آن چیزی که اکثر مردم فکر می‌کنند وکیل بین المللی، حقوق‌دانی با یک پروانه وکالت بین المللی نمی‌باشد در واقع اکثر مردم گمان می‌نمایند که وکیل بین المللی شخصی است که در تمامی حوزه‌های بین المللی مجوز وکالت دارد و دارای مدرک معتبر جهانی برای رسیدگی به پرونده‌های فراملی می‌باشد، اما اینجا باید به شما بگوییم که این تصور یک تصور غلط می‌باشد.

بلکه وکیل بین المللی  شخصی است که پروانه وکالت خود را در ایران یا هر کشور دیگر دریافت کرده اما به اتکای دانش،ارتباطات،مهارت و تخصص بسیاری که در حوزه ی بین الملل دارد و بیشتر زمان خود را صرف مطالعه به روی قوانین بین المللی و تجاری قرار داده است، می‌تواند در امور ایرانیان داخل و  خارج از کشور که ماهیت تجاری و بین المللی و شخصی دارد، افراد را یاری برساند.

 

سوالات متداول

وکیل بین المللی دارای مدرک بین المللی وکالت می‌باشد؟

خیر، در کل جهان سازمانی برای اخذ مدرک بین المللی وکالت وجود ندارد و هر شخصی مطابق قانون کشور خود پروانه وکالت اخذ می‌نماید و در حوزه قوانین آن کشور متخصص می‌شود.

 

وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در عرصه بین المللی پرونده قبول نماید؟

بله می‌تواند در امور مهاجرتی اعم از اخذ تابعیت، پناهندگی، امور مالیاتی، تجارت بین الملل و امور خانواده اعم از طلاق و ازدواج پرونده قبول نماید.

 

وکیل حتماً باید در حوزه تجارت و حقوق بین الملل دانش‌آموخته و صاحب مدرک تخصصی باشد؟

خیر، داشتن مدرک حقوق و تجارت برای قبول پرونده‌های بین المللی ضرورت ندارد؛ ولی وجود مدرک مرتبط با آن برای این که امور بین المللی از حساسیت بیشتر برخوردار هستند یک امتیاز محسوب می‌شود.

 

وکیل بدون آگاهی از چند زبان می‌تواند به بهترین نحو در عرصه فراملی فعالیت نماید؟

خیر، چرا که تسلط داشتن بر چند زبان کمک قابل توجهی به وکیل در خصوص پیروزی و بهتر پیش‌بردن پرونده می‌نماید و از خطر شکست در پرونده مطرح شده می‌کاهد.

 

وکیل بین المللی می‌تواند در خصوص موارد مربوط به احوال شخصیه پرونده قبول نماید؟

بله مسائل مربوط به احوال شخصیه که شامل طلاق، ازدواج، ارث و … است را تحت شرایط مندرج در قانون می‌تواند قبول نماید.

 

ایرانیان مقیم خارج از کشور و خارجیانی که داخل ایران اموال غیرمنقول دارند از وکیل بین المللی می‌توانند، کمک بگیرند؟

بله وکیل بین الملل ساکن ایران می‌تواند در این خصوص به این اشخاص کمک نماید و پرونده‌های مربوط به آن را قبول کند.

 

وکیل بین المللی باید چه ویژگی‌هایی به‌صورت پایه داشته باشد؟

ابتدا باید نسبت به‌تمامی قوانین حقوق بین الملل اعم از تجارت بین الملل و اصول حاکم بر قراردادها و روابط تجاری و بازرگانی آگاهی داشته باشد، تسلط بر زبان انگلیسی نیز از جمله مسائلی هست که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشد

وکیل بین المللی متخصص در چه حوزه هایی فعالیت میتواند و باید داشته باشد؟

تنظیم قراردادهای بین المللی:

وکیل بین المللی با وجود آن که نمی‌تواند در تمامی عرصه‌های بین المللی به جهت قوانین خاص هر کشور فعالیت داشته باشد؛ ولی باز هم با توجه به مدرک وکالت و دانش تخصصی که در زمینه‌های فراملی و تجاری دارد می‌تواند در خصوص یک سری از مسائل به‌عنوان مشاوره حقوقی بین المللی و یا وکیل بین المللی فعالیت داشته باشد.

او با آگاهی که در حوزه‌های بین المللی در زمینه‌های تجاری، اقتصادی و صنعتی دارد، خیلی راحت می‌تواند در مواردی که دو فرد خواستار تنظیم قرارداد می‌باشند به بهترین شکل قراردادی تنظیم نموده و با بهره‌گیری از علم حقوقی خود قراردادی اصولی به‌منظور دفاع از موکل خود تنظیم نماید.

وکیل همچنین می‌تواند تحت عنوان یک مشاور بین المللی عمل نماید و به تجار و مدیران در حوزه‌های تجارت و مسائل بازرگانی کمک نماید، در واقع این مشاوره باید با مهارت همراه باشد به‌نوعی که جدای از آگاهی از قوانین خارجی از قوانین داخلی نیز آگاهی داشته باشد.

انجام امور مهاجرتی:

او در خصوص مسائل مربوط به مهاجرت نیز می‌تواند یاری‌رسان خوبی محسوب شود، به این شکل که اگر فردی در خصوص مهاجرت خود به کانادا دچار مشکلات حقوقی شد، می‌تواند از وکیل متخصص و صاحب دانش فراملی کمک بگیرد؛ وکیل متخصص حوزه بین الملل در بحث مهاجرت می‌تواند نقش مفیدی تحت عنوان یک مشاور و راهنمای مهاجرتی برای افراد از طریق تحصیل، سرمایه‌گذاری و کاریابی داشته باشد.

رسیدگی به اختلافات تجاری بین المللی:

وکیل متخصص حوزه فراملی به کلیه اختلافات در سطح فراملی رسیدگی می‌نماید این اختلاف ممکن است بین دو شخص حقیقی و یا حقوقی رخ‌داده باشد، با این حال آن چه که اهمیت دارد این است که وکیل بین المللی می‌تواند در هر حوزه ی تجاری پرونده قبول نماید که از انواع آن می‌توانیم به دعاوی تجارتی نظیر اسناد بازرگانی اشاره نماییم.

رسیدگی به دعاوی طلاق، حضانت و مهریه:

وکیل متخصص بین الملل جدای از آن که در خصوص مسائل تجاری و قراردادهای مربوط به آن و حوزه مهاجرتی مهارت دارد، در خصوص دعاوی افراد ذیل احوال شخصیه که شامل طلاق، مهریه و حضانت ایرانیان ساکن خارج از کشور می‌شود نیز، پرونده قبول می‌نماید. ایرانیان داخل کشور نیز می‌توانند با وکیل طلاق و وکیل مهریه مؤسسه منشور دادگری پارس مشاوره داشته باشند.

رسیدگی به دعاوی اموال غیرمنقول:

وکیل متخصص می‌تواند در خصوص دعاوی که غیر قابل انتقال هستند؛ یعنی امکان جابه‌جایی آن‌ها به نقطه دیگری وجود ندارد علاوه‌برآن که به ایرانیان مقیم خارج کمک نماید، به افرادی که خارجی هستند و در داخل ایران ملک غیرمنقول دارد نیز کمک و یاری برساند.

رسیدگی به دعاوی شرکت‌ها:

این دعاوی شرکت‌ها می‌توانند توسط شرکت‌های ایرانی و یا خارجی مطرح شوند به این نحو که شرکت‌های خارجی بر علیه ایرانیان داخل ایران و یا خارج از ایران می‌توانند شکایت نمایند و یا شرکت ایرانی بر علیه اتباع خارجی ساکن ایران و یا خارج از ایران شکایتی با کمک وکیل بین المللی مطرح نماید.

 

وکلای بین المللی موسسه منشور دادگری پارس:
موسسه منشور دادگری پارس مفتخر است که اعلام نماید، این موسسه با بهره مندی از وکلای زبده بین المللی ایرانی ساکن در قاره های اروپا و آمریکا، قادر است در خصوص کلیه اموری که مربوط به مسائل حقوقی بین المللی افراد حقیقی و حقوقی باشد، افراد متقاضی را یاری رساند.

موسسه منشور دادگری پارس،در خصوص مشکلات پیش‌آمده ایرانیان داخل و خارج کشور که ناشی از مسائلیست که جنبه بین المللی دارند  اعم از: قراردادنویسی بین المللی، پناهندگی، اقامت موقت،مهاجرت و طلاق ، حضانت ، ارث و دعاوی منقول و غیر منقول و نیز کلیه مسائل و مواردی که نیازمند اخذ خدمات حقوقی و رسیدگی‌های قانونی در مراجع قضایی داخلی و بین المللی است،می تواند به ایرانیان داخل و خارج از کشور، مشاوره مناسب و لازم حقوقی را داده و دعاوی آن ها را پیگیری حقوقی بین المللی نماید.

**مزایای مشاوره با وکلای بین الملل موسسه

از مزایای مشاوره با وکلای بین الملل موسسه منشور دادگری پارس این است که وکلای این مجموعه نسبت به‌تمامی قوانین حقوقی مربوط به حوزه بین الملل و تعارضات موجود در قوانین کشورها اطلاعات کامل و جامع داشته و به خوبی می‌توانند فردی را که به نحوی خواهان تنظیم قرارداد اصولی تجاری فراملی و حل مشکلات مربوط به اقامت و… می‌باشد را به بهترین شکل به‌صورت حضوری و غیرحضوری از طریق تلفن و اینترنت راهنمایی کرده و راه‌هایی را که فرد می‌تواند با قدم گذاشتن در آن به درست ترین شکل به حق خود برسد به او بازگو نماید؛ به همین دلیل پیشنهاد ما برای شما این است که حتماً با یکی از وکلای بین المللی متخصص موسسه منشور دادگری پارس که در تمامی زمینه‌های مربوطه آگاهی دارد، صحبت نمایید.

به عبارتی وکلای متخصص بین المللی مؤسسه حقوقی منشور دادگری پارس به کلیه قوانین و حقوق مربوط به این حوزه داخلی و بین المللی اشراف و آگاهی دارند  و قادر خواهند بود که موکلین را به نحو درست و مناسب مشاوره تضمینی دهد.
همچنین مؤسسه حقوقی منشور دادگری پارس به اتکای دانش وکلای متخصص بین المللی خود در زمینه تنظیم قراردادهای فراملی، این اطمینان را می دهد که در حل‌وفصل اختلافات قراردادهای بین المللی ایرانیان داخل و خارج کشور ، به بهترین شکل راهنماییشان دهد.

لذا ایرانیان داخل و خارج از کشور در صورت نیاز می توانند با انعقاد قرارداد وکالت با موسسه حقوقی منشور دادگری پارس، انجام کلیه کارهای بین المللی خود را به یکی از وکلای متخصص موسسه بسپارند.

 


جهت مشاوره و بهره مندی از خدمات وکلای بین المللی موسسه منشور دادگری پارس، تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

  • شماره همراه 1: 09124449349
  • شماره همراه 2: 09374449349
  • خط1: 22877270-021
  • خط2: 22877280-021
  • فکس: 22841079-021